Bosan aku ....

Setelah hampir 2 bulan aku tak update blog selepas kali pertama aku buat..... baru hari ni baru aku bukak balik.. Dulu semangat berkobar2 nak meluahkan apa2 idea yang penuh dikepala... Tetapi disebabkan kemalasan utk menulis, jadi pending camtu je la... huhuhuhuhuhu... mcm seperti kata2 pepatah.. Hangat Hangat Tahi Ayam ... tapi tak pe.. buat sikit2 je walaupun sikit bergerak... Kadang2 idea nak luah ada .. tp tak tertulis.. mungkin dah tua-tua ni malas nak berayat2 dah kot... lain la ngan zaman muda remaja dulu... Ni aku mula balik pun sbb aku baca blog kawan opis aku... banyak plak idea dia... sonok bila membaca... dia gak yg ajar aku buat.. cuma aku ni jenis malas... apa la nak jadi erk...

Agak bosan bila duk mcm ni aje... kadang2 terasa jeles kat kawan2 yang berkejar2 buat keje.. tapi dah rezki Allah bagi keje relax.. x dinafikan amat bersyukur kerana tidak terbeban ngan tugasan yang byk.. tetapi kebiasaan di jabatan2 sebelum ni sentiasa buat keje .. siap melambak.. tambah ngan OT lagi... outstesen siap tiap2 bulan .. tu la sedikit sebanyak bg kesan bila terasa bosan duk sorang... Duk mengadap internet hari2 pun x tahu nak buat ape.. dah le jenis kureng aku ni...

0 comments:

Post a Comment